PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Wto, 11 Maj 2004, 12:40:14 CEST

Użytkownik Patrys :: Patryk Zawadzki napisał:

> Będzie kogo ścigać jak coś się zwali. =]

i co "im" zrobisz ?

Jedyne co sie osiągnie to stagnacje pakietów i nie konczące się kłopoty
w nieprawomyślności. Powstanie grupa trzymająca władzę, ktora skutecznie
odsunie nowe osoby od mozliwosci poprawek, udoskonalen.

Panowie, czy debian niczego nie uczy ? bo chyba uczy ze zeby tam cos
poprawić to trzeba przejść przez piekło 300 osob a w koncu 253 stwierdzi
ze nie bo nie i koniec, ... bombki strzelił.

Pozatym nie podoba mi sie taki krok nie poprzedzony dyskusją, albo
głosowaniem, bo krok jest dość spory, dalej zaczą sie acl'e do specy w
CVS'ie ?

--
Marcin Krzyżanowski