PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 11 Maj 2004, 12:44:43 CEST

On Tue, 11 May 2004, Marcin Krzyzanowski wrote:

> i co "im" zrobisz ?
>
> Jedyne co sie osiągnie to stagnacje pakietów i nie konczące się kłopoty
> w nieprawomyślności. Powstanie grupa trzymająca władzę, ktora skutecznie
> odsunie nowe osoby od mozliwosci poprawek, udoskonalen.

Jakich poprawek ?

> Panowie, czy debian niczego nie uczy ? bo chyba uczy ze zeby tam cos
> poprawić to trzeba przejść przez piekło 300 osob a w koncu 253 stwierdzi
> ze nie bo nie i koniec, ... bombki strzelił.

Uczy, i dlatego tu IMHO bedzie jeden max 2 maintanierow i to oni beda
podejmowac decyzje a mnie te 300 sob.

> Pozatym nie podoba mi sie taki krok nie poprzedzony dyskusją, albo
> głosowaniem, bo krok jest dość spory, dalej zaczą sie acl'e do specy w
> CVS'ie ?

Dokladnie

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}