PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 11 Maj 2004, 15:59:26 CEST

On Tue, 11 May 2004, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Spokojnie, a gdzie jest napisane, że na tej liście będą *wszystkie*
> pakiety? Chodzi o liste kluczowych dla stabilności dystrybucji rzeczy.
> Takich jak jajko.

Od tego się zaczyna.

Jeżeli ktoś chce zastrzec, że dany pakiet jest jego - proszę bardzo, nikt
do tej pory nie bronił tego. I jakoś wszyscy się stosowali...

Teraz widzę, że pojawiają się zapędy, żeby wprowadzić pełen model
maintainer-pakiet. Ja z takiego pociągu wysiadam, bo nie mam ochoty się
babrać z J.M. Maintainerem Świętego Perla, żeby dodać/zmienić jedną paczkę
perlową. A w efekcie to musi do tego prowadzić...
I będę równi i równiejsi (bo już widać, że w pliku qboosh jest określony
jako posiadający prawa do wszystkich zmian - żeby nie było, nie mam nic do
tego akurat).

Zastanówcie się, to nie ma sensu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski