PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Wto, 11 Maj 2004, 19:46:02 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Od tego się zaczyna.
>
> Jeżeli ktoś chce zastrzec, że dany pakiet jest jego - proszę bardzo, nikt
> do tej pory nie bronił tego. I jakoś wszyscy się stosowali...
>
> Teraz widzę, że pojawiają się zapędy, żeby wprowadzić pełen model
> maintainer-pakiet. Ja z takiego pociągu wysiadam, bo nie mam ochoty się
> babrać z J.M. Maintainerem Świętego Perla, żeby dodać/zmienić jedną paczkę
> perlową. A w efekcie to musi do tego prowadzić...
> I będę równi i równiejsi (bo już widać, że w pliku qboosh jest określony
> jako posiadający prawa do wszystkich zmian - żeby nie było, nie mam nic do
> [...]

Jesli manatainer = osoba, ktora sie poczuwa do konserwacji pakietu i chce,
zeby do niego kierowac wszystkie uwagi o problemach, zobowiazujac sie w
miare swoich mozliwosci je poprawic - jak najbardziej TAK.

Jesli manatainer = osoba, ktora ma wylacznosc na dokonywanie poprawek w
pakiecie - zdecydowane moje NIE.

  phone (48)(58) 347 14 61