PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 11 Maj 2004, 21:50:41 CEST

On Tue, May 11, 2004 at 12:07:16PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> a  po logach  nie widać  kto jest  maintainerem? jak  będzie
> chciał sobie zastrzec  nie grzebanie to napisze w  logu i po
> kłopocie?

Co racja to racja. Wiadomo nie od dziś, że cieciwa zajmuje się jajkiem,
adgor i djurban kde. Każdy z większych pakietów ma swoich nieformalnych
opiekunów, i jestem pewien, że spora częśc problemów jest rozwiązywana
poza listą.

PLD-doc/maintainters to po prostu utrwalenie tego, co wszyscy i tak
dobrze wiedzą. A założę się, że mało który samobójca zdecydowałby się na
jakąś gruntowną zmianę np. w LINUX_2_6 bez uprzedniej konsultacji z
Wojtkiem.