PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Śro, 12 Maj 2004, 11:46:11 CEST

On Boomtime, Discord 59, 3170 YOLD, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> a  po logach  nie widać  kto jest  maintainerem? jak  będzie
> chciał sobie zastrzec  nie grzebanie to napisze w  logu i po
> kłopocie?

Albo w ustalonym komentarzu przy nagłówku speca, żeby było lepiej widać.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...to co, że błoto i muł, że jeśli coś, to tylko pół;