SPECS: kernel24.spec - don't disable modules compression - release...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 14 Maj 2004, 19:59:19 CEST

On Fri, May 14, 2004 at 07:42:21PM +0200, robert j. wozny wrote:

> eeee jaki sparc? u mnie na u1 wykrywal 8-P

Ultra 1 (to samo miałeś na myśli pisząc u1?).
Zamiast napisać o dysku co to za urządzenie po chwili zastanowienia
pisał, że coś mu się nie podoba i przestawia je w offline.

Jakby były jakieś poprawki w tych okolicach (w 2.6.6 może?), to mogę
sprawdzić jeszcze raz.