SPECS: kernel24.spec - don't disable modules compression - release...

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 14 Maj 2004, 20:10:26 CEST

Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:

> Ultra 1 (to samo miałeś na myśli pisząc u1?).
> Zamiast napisać o dysku co to za urządzenie po chwili zastanowienia
> pisał, że coś mu się nie podoba i przestawia je w offline.

uchm... tak ultra1 creator3d dokladniej.
masz >1 dysk, jakies zewnetrzne scsi urzadzenia, cdrom ?

> Jakby były jakieś poprawki w tych okolicach (w 2.6.6 może?), to mogę
> sprawdzić jeszcze raz.

nie wiem. zakonczylem wspoprace na 2.6.5-iles po tym jak system sie
zawieszal w dosc nieregularnych momentach. tak sie zawieszal, ze nic
nie reagowalo.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,