persistent lock in /cvsroot/SPECS

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 16 Maj 2004, 20:57:24 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Nic?
> Chyba żeby svn przy obecnym modelu SPECS/SOURCES okazało się bardziej
> wydajne (albo przynajmniej nie mniej), w co wątpię...

Przydałyby się jakies testy...

> Ble.
> To może być wygodne dla kogoś zajmującego się stale kilkoma "swoimi"
> pakietami i niczym więcej, dla mnie nieużywalne.
> (mam zwyczaj robić "cvs up SPECS" co najmniej raz dziennie - o ile
> w danym dniu używam komputera)

Mozna ew. trzymac wszytko w jednym module, ale rozdzielone na pakiety.
Ułatwiłoby to też trzymanie patchy (teraz się zdarza, że nie da się
bezproblemowo skompilować jakiejś starszej wersji, bo patche odparowały).

Nadal pozostanie problem tego, że możesz nie chcieć sciągać wszystkiego
(a jedynie spec), choć zdaje mi się, że SVN szybciej przesyła dane niż CVS.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa