persistent lock in /cvsroot/SPECS

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 22:43:40 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 08:57:24PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> [...]
[...]
> Mozna ew. trzymac wszytko w jednym module, ale rozdzielone na pakiety.

Właśnie chodzi mi o nie mieszanie speców ze źródłami.

> Ułatwiłoby to też trzymanie patchy (teraz się zdarza, że nie da się
> bezproblemowo skompilować jakiejś starszej wersji, bo patche odparowały).
>
> Nadal pozostanie problem tego, że możesz nie chcieć sciągać wszystkiego
> (a jedynie spec), choć zdaje mi się, że SVN szybciej przesyła dane niż CVS.

_Nie_ chcę ściągać wszystkiego, chcę tylko spece (i _wybrane_ źródła,
już oddzielnie).
SPECS zajmuje mi 39MB, SOURCES jest większe i się nie zmieści w całości
na moim /home.
Już nie mówiąc o (nie)wygodzie przeglądania speców umieszczonych
w osobnych katalogach.