persistent lock in /cvsroot/SPECS

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Nie, 16 Maj 2004, 18:17:42 CEST

Hi,
Jakub Piotr Cłapa (Sunday 16 May 2004 16:08):
> SVN podaje więcej komunikatów,
Mozliwe, ale mnie akurat malo obchodzi verbosing.

> jest szybszy (choć tego nie jestem 100%
> pewien - takie odniosłem wrażenie),
Nie jest, commit zwykłego pliku tekstowego do svn w pld trwa u mnie dluzej nic
commit w cvs (co widze w kde-improvements).

> ma intuicyjne tagi i branche (po prostu osobne katalogi)
Intuicyjne tagi to ma cvs a nie jakeis trunks/tags/branches a w nich  rcostam
katalogi. W cvs mam strukture zorientowana wokol plikow i jest siakies
transparentne (przynajmniej na wiewcs), podcza gdy jak widze te wszystkie
katalogi w svn zanim dojde ggdzies dalej to az mnie beirze na wymiory. Poza
tym widzialem jakie jaja byly z kde-improvements szakldaniem, co svn nie
umial z niego korzystac po svn import i musialem usunac i svn co.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org