persistent lock in /cvsroot/SPECS

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 22:57:27 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 06:17:42PM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Nie jest, commit zwykłego pliku tekstowego do svn w pld trwa u mnie dluzej nic
> commit w cvs (co widze w kde-improvements).

Musiałbyś spróbować zbranchować coś w CVS, pozmieniać kilka razy na
HEAD, mergnąć na branch parę razy i wtedy patrzeć na efekty. Przykładowo
w gcc robią branche z datami (tree-ssa-20040101 etc) co jakiś czas żeby
jakoś to obejść.

> Intuicyjne tagi to ma cvs a nie jakeis trunks/tags/branches a w nich  rcostam
> katalogi. W cvs mam strukture zorientowana wokol plikow i jest siakies
> transparentne (przynajmniej na wiewcs), podcza gdy jak widze te wszystkie
> katalogi w svn zanim dojde ggdzies dalej to az mnie beirze na wymiory.

Co prawda nie do końca rozumiem co piszesz (kloczkizm?) ale wydaje mi
się, że nie posiadanie dodatkowego wymiaru w przestrzeni plików
(branchy i tagów) jest zasadniczo bardziej skomplikowane niż posiadanie
go.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?