wyszukiwanie w cvs-ie

Nie, 16 Maj 2004, 23:36:47 CEST

wrobell wrote:

> mozliwe, ze svn mirror... nie badalem pod tym wzgledem sytuacji...
>
> z tym, ze obecnie mamy distfiles... a w przypadku łatek, to chyba
> svn i tak lepszy niz rsync w tym momencie, o ile sie nie myle

Zakladajac, ze aktualizujesz sobie codziennie, od wczoraj zmienily sie
3 z 15000 a chcesz miec lokalnie pelna informacje o tagach, branczach i
historii, bo pracujesz offline ?

Ktore z polecen svn masz w tym wypadku na mysli ?

Aha, i jeszcze jedno. Jesli zmieniac narzedzie, to nalezaloby zachowac jakos
informacje o historii. Sa jakies narzedzia typu svn2cvs lub cvs2svn, ktore
zrobia konwersje repo z zachowaniem informacji o historii ?

  phone (48)(58) 347 14 61