wyszukiwanie w cvs-ie

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 23:42:49 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 11:36:47PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Aha, i jeszcze jedno. Jesli zmieniac narzedzie, to nalezaloby zachowac jakos
> informacje o historii. Sa jakies narzedzia typu svn2cvs lub cvs2svn, ktore
> zrobia konwersje repo z zachowaniem informacji o historii ?

Tak.

PS: mi osobiście przejście z naszym repo (SPECS/SOURCES) na svn to jest
bardzo dużo roboty, nie wiem czy jest to tego warte. Co innego inne
projekty około-PLD, z których cześć już tam jest.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?