wyszukiwanie w cvs-ie

Pon, 17 Maj 2004, 00:13:28 CEST

Michal Moskal wrote:

> Tak.
>
> PS: mi osobiście przejście z naszym repo (SPECS/SOURCES) na svn to jest
> bardzo dużo roboty, nie wiem czy jest to tego warte. Co innego inne
> projekty około-PLD, z których cześć już tam jest.

IMO lepiej wlozyc troche roboty i miec _jednorodne_ narzedzie, niz poglebiac
dualizm. Ale to IMVHO.

Tyle, ze mam awersje do duzych binarnych baz, w ktorych jak cos padnie
(zanik napiecia, awaria dysku, wadliwa pamiec, blad kernela) to nie wiadomo
jak usunac usterke. Odtwarzanie calosci z backupu to nie jest rozwiazanie.

  phone (48)(58) 347 14 61