www-pld-linux.org - przegięcie

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 11:32:49 CEST

--->[Quoting Robert Grabowski <Robert.Grabowski w 7bulls.com>:]

>   Nie wydzieram się, tylko wysuwam uzasadnioną wątpliwość.
> Chodzi mi tylko o to, że ten apel o zakupienie super hiper
> sprzętu  jest wg.  mnie nie  jest uzasadniony.  Do obsługi
> stronki  wystarczy w  zupełności zwykły  dysk IDE,  a taki
> mogę dać od ręki.

Uprzejmie informuję,  że do tej  pory 7bulls.com sp.  z o.o.
nie wpłaciło  nawet grosza.  Z drugiej strony  osobiście się
dziwię,  że analityk  tej firmy  doradza stawianie  plone na
dysku IDE,  wydaje mi  się, że  powinien zostać  zwolniony z
pracy. Ale nie ja decyduję w tej sprawie.

--
PLD Linux rulez