www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 12:12:16 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 11:32:49AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Uprzejmie informuję,  że do tej  pory 7bulls.com sp.  z o.o.
> nie wpłaciło  nawet grosza.  Z drugiej strony  osobiście się
a dlaczego by mieli wpłacić? wymóg jakiś?
uleganie terrorystom nie jest chyba obowiązkowe? :P

> dziwię,  że analityk  tej firmy  doradza stawianie  plone na
> dysku IDE,  wydaje mi  się, że  powinien zostać  zwolniony z
> pracy. Ale nie ja decyduję w tej sprawie.
jako tymczasowe rozwiązanie? czemu nie? rzeczywiście brak jakiegokolwiek
dostępu do strony zaczyna być uciążliwy, a informacja na stronie
świadczy tylko tyle że w pld ciągle jest kilku ludzi którzy przy okazji
chcą sobie "dorobić" kosztem innych..

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała