www-pld-linux.org - przegięcie

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 12:23:40 CEST

--->[Quoting The Undefined <undefine w aramin.net>:]

> a  dlaczego  by  mieli   wpłacić?  wymóg  jakiś?  uleganie
> terrorystom nie jest chyba obowiązkowe? :P

Obowiązkowe - skąd, ale skoro raczy pisać zamiast tego listy,
które obnażają jego niewiedzę techniczną, to sam się prosi.

> jako tymczasowe rozwiązanie?  czemu nie? rzeczywiście brak
> jakiegokolwiek dostępu do strony  zaczyna być uciążliwy, a
> informacja na stronie świadczy tylko  tyle że w pld ciągle
> jest kilku  ludzi którzy przy okazji  chcą sobie "dorobić"
> kosztem innych..

ROTFL,  dorobić? Dobrze  się czujesz?  Chyba coś  nie, mniej
pastuj  podłogę, to  nie  będziesz się  ciągle przewracał  i
walił głową w parkiet.

Ok,  jak 7bulls  dot com  dokupi dwa  procki, które  wyręczą
serwer w komunikacji z dyskiem IDE po szynie 32bit, dla mnie
nie ma problemu - niestety o tym  nie było mowy. Bo co mi po
dysku, skoro procka nie zostanie na obsługę zope?

--
PLD Linux rulez