neostrada

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pon, 17 Maj 2004, 15:50:57 CEST

W liście z pon, 17-05-2004, godz. 15:08 +0200, Sergiusz Pawlowicz
napisał:
> ja  bym nie  dokładał, działa  spoko. obsługuję  dwa serwery
> oparte  na tym  rozwiązaniu  i  nie sprawiają  najmniejszych
> problemów. w  if-up mam  programik do uaktualniania  wpisu w
> dns-ie, zatem każdy z tych serwerków ma stałą nazwę. i czego
> więcej potrzeba :-)

To ja w takim razie korzystająć z sytuacji, prosiłbym o przejrzenie
dokumentacji krytycznym okiem dot. neostrady i ew. uwagi, jeżeli nie na
pld-doc to na priv bym prosił :)

Pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org
PLD Linux Documentation Team