neostrada

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 17 Maj 2004, 15:11:28 CEST

17 maja 2004 (15:00:17) Karol Kreński napisal:
KK> Wkrótce zamierzam zamówić neostradę. Co jakiś czas się tu motyw eagle
KK> pojawia i rozumiem, że to sterownik do modemów Sagem USB. Krótko mówiąc,
KK> rozumiem, że się Sagem USB uruchomi na którymś kernelu 2.6? Czy może
KK> lepiej trochę dołożyć i kupić ethernetowy modem?

Jeżeli nie żal Ci dołożyć trochę grosza, to dołóż. Ja mam modem
ethernetowy i nie narzekam. A u kumpla z Sagememtrochę musieliśmy
powalczyć, żeby zaczęło sprawnie działać.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (