www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 16:37:59 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 04:21:02PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Koleżko,  co  ty  opowiadasz,  postaw  u  siebie  zope+plone
> a  serwis  ruszy z  kopyta  w  w  kwadrans. Nie  wiem  czemu
> terrorystami  nie nazywasz  twórców plone,  to na  pewno oni
> Ci  ciągle  pastują  podłogę.   Świnie  zrobili  dobry,  ale
> zasobożerny produkt, specjalnie żeby Ci zaszkodzić.
zeby "mi" zaszkodzic? skad takie wnioski?
predzej juz uzywanie czegos takiego jako "oficjalnego" engine to zabotaz
PLD.
W sytuacji gdyby www bylo statyczne bez problemu moze lezec u mnie.
Zreszta - przez spory kawalek czasu www.pld.org.pl po ipv6 lezalo u mnie
i jakos dzialalo. automatyka sciagajaca z cvsu pewnie ciagle chodzi.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała