www-pld-linux.org - przegięcie

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 16:49:03 CEST

--->[Quoting The Undefined <undefine w aramin.net>:]

> zeby "mi" zaszkodzic? skad takie wnioski?

No   przez  nich   masz  tę   podłogę  pastowaną,   opłacają
sprzątaczkę i codziennie jak kilka razy pierdolniesz głową w
podłogę, piszesz potem bzdury,  a to w konsekwencji powoduje
negatywne skutki zdrowotne i ogólnie ci szkodzi.

Ja terroryzuję w tym czasie PLD i dopłacając kasę do hostingu
i kupując resztę sprzętu poza macierzą i dyskami, żeruję na
projekcie.

Wstąpiłeś do Samoobrony czy co?

> predzej  juz uzywanie  czegos  takiego jako  "oficjalnego"
> engine to zabotaz PLD. W sytuacji gdyby www bylo statyczne
> bez  problemu moze  lezec u  mnie. Zreszta  - przez  spory
> kawalek czasu www.pld.org.pl po ipv6 lezalo u mnie i jakos
> dzialalo.  automatyka  sciagajaca  z  cvsu  pewnie  ciagle
> chodzi.

Zaczyna sie znowu mantra debila, cvs cvs cvs cvs cvs

cvs cvs cvs

cvs

cvs cvs cvs

--