www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 18:12:50 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 04:59:31PM +0200, Cezar Cichocki wrote:

>  Chodziło mi o stwierdzenie o "dorabianiu sobie", moim zdaniem dla Serka
>  krzywdzące. Kto płaci za pasmo do tego serwera, jak myślisz?
do tego serwer jest wykorzystywany wylacznie przez pld?
jezeli tak to dlaczego nie przeniesc go gdzies gdzie pasmo by kosztowalo
o wiele mniej? Spojrz na RMF-a - dzieki niemu ep jest w icmie gdzie ruch
pldowski leci w ramach sieci edu, za co z tego co wiem nie trzeba
placic.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała