www-pld-linux.org - przegięcie

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 18:24:39 CEST

--->[Quoting The Undefined <undefine w aramin.net>:]

> do tego serwer jest wykorzystywany wylacznie przez pld?

A czemu zmuszasz  mnie do kupowania całego  serwera na rzecz
PLD?  Gdyby  sponsorzy zakupili  cały  serwer,  można by  go
wtedy przenieść,  ale czemu  mówisz co  mam robić  z własnym
kawałkiem żelastwa, którego karta RAID jest jedynie skromnym
fragmentem?

> jezeli tak to dlaczego nie przeniesc go gdzies gdzie pasmo
> by  kosztowalo o  wiele mniej?  Spojrz na  RMF-a -  dzieki
> niemu ep  jest w icmie  gdzie ruch pldowski leci  w ramach
> sieci edu, za co z tego co wiem nie trzeba placic.

Tak, nie trzeba  płacić, samo się płaci, samo  się wyciąga z
portfela  i płaci.  Ty chyba  z PRLu  jeszcze nie  wyszedłeś
mentalnie.  RMF już  kilka razy  zastanawiał się  nad zmianą
providera  jego  komercji,  o   ile  dobrze  pamiętam  nasze
rozmowy.

--
PLD Linux rulez