www-pld-linux.org - przegięcie

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 18:20:51 CEST

--->[Quoting The Undefined <undefine w aramin.net>:]

> jak   na   razie   z   moim  zdrowiem   wszystko   ok.   W
> przeciwienstwie do Twojego.

Wydaje mi się, że kompletnie złą diagnozę stawiasz, spojrzyj
nareszcie w lustro i dzwoń na pogotowie!

> glupie  aczkolwiek zasadnicze  pytanie: ten  serwer bedzie
> wykorzystywany  _wylacznie_ przez  pld  i  zwiazane z  nim
> projekty? A reszta serwera jest sponsorowana przez Ciebie?
> Jezeli tak to zwracam honor.
>
> czy  tez raczej  serwer bedzie  ogolnego przeznaczenia,  a
> "pld"  z zrzutek  ma  zasponorowac do  niego dyski  dzieki
> czemu bedzie moglo kilka GB zajac na nich.

Przecież  pisałem już  wcześniej, ale  chętnie powtórzę,  że
będzie  tam nie  tylko PLD,  obecna macierz  poziomu piątego
składająca się z  4 * 80 IDE na PCI,  zostanie rozszerzona o
macierz SCSI  na PCI-X. A  reszta serwera zarabia  na łącze,
chociaż niestety nie w 100%.

Nie rozumiem, czemu wymagasz  ode mnie, żebym stawiał serwer
tylko dla  PLD? Ty  tak robisz  u siebie  w pracy?  Za czyje
pieniądze, podatników?

> ocho. rzeczywiscie Ci odbija.

cvs cvs cvs

The Undefined  porównuje plone/zwiki z cvs,  pewnie klientom
doradza porównanie apache z postgresem. Nie wygłupiaj się.

W ogóle  nie wiem o  co chodzi,  ani nie używasz  strony www
PLD, ani na  nią nie piszesz, a trajkoczesz  jak katarynka -
spuść sprężynkę, koleś i odpocznij chwilkę. Relax.

--
PLD Linux rulez