www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 18:39:20 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 06:20:51PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Wydaje mi się, że kompletnie złą diagnozę stawiasz, spojrzyj
> nareszcie w lustro i dzwoń na pogotowie!
nie mam tam Twojego zdjęcia więc nie muszę marnować kasy na telefon ;)

> Przecież  pisałem już  wcześniej, ale  chętnie powtórzę,  że
> będzie  tam nie  tylko PLD,  obecna macierz  poziomu piątego
> składająca się z  4 * 80 IDE na PCI,  zostanie rozszerzona o
> macierz SCSI  na PCI-X. A  reszta serwera zarabia  na łącze,
> chociaż niestety nie w 100%.
i ta macierz będzie wykorzystywana wyłącznie pod pld? ;)

> Nie rozumiem, czemu wymagasz  ode mnie, żebym stawiał serwer
> tylko dla  PLD? Ty  tak robisz  u siebie  w pracy?  Za czyje
> pieniądze, podatników?
nie. I od nikogo nie wymagam by tak robił. Zresztą oprócz RMF-a nie
słyszałem o żadnych wypadkach sponsorowania maszynek _wyłącznie_ pod
pld. Zazwyczaj stoi gdzieś przy okazji.
Tylko.. że jak do tej pory nikt nie wołał by mu taki sprzęt sponsorować.

> cvs cvs cvs
>
> The Undefined  porównuje plone/zwiki z cvs,  pewnie klientom
> doradza porównanie apache z postgresem. Nie wygłupiaj się.
?
czytaj co piszę. ze zrozumieniem.
jak nie rozumiesz wróć na początek.
nie mam nic przeciwko plone o ile nie jest obowiązkowe i "oficjalne" w
sytuacji gdy ktoś nie sponsoruje samemu sprzętu pod to..

> W ogóle  nie wiem o  co chodzi,  ani nie używasz  strony www
> PLD, ani na  nią nie piszesz, a trajkoczesz  jak katarynka -
> spuść sprężynkę, koleś i odpocznij chwilkę. Relax.
ziew.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała