www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 18:28:09 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 06:16:34PM +0200, Cezar Cichocki wrote:

>  Andrzeju, jedno zasadnicze pytanie: a co Ci do tego? To moje
>  pieniądze, wiem że pojemności dysków są nadmiarowe. No i co z tego?
>  Czy jeśli zakupię pamięć na rzecz kernel.pl to Marcin będzie musiał się
>  spowiadać z każdego wywołania funkcji malloc()?  Wróć proszę do
>  rzeczywistości, OK? Masz pełne prawo zakupić coś dla projektu i
>  wtedy (i TYLKO wtedy) stawiac warunki jego użytkowania. Ja postawiłem
>  bardzo liberalne, to moje prawo - nic Ci do tego.
Twoja wola.

Ale terroryzowanie _uzytkownikow_ pld to... moim zdaniem po prostu nie
na miejscu.

btw - ja sie o "problemie" dowiedzialem w momencie gdy na feedback ni
stad ni zowad przyszedl mail ze ktos moze cos pomoc. listy pldowskie
byly czyste... i pierwszą moją reakcją było odpisanie "o co Ci chodzi
człowieku"? Dopiero potem przyszedł mail bodajże serka z wyjaśnieniem że
coś jest nie tak z WWW i że chce konkretnego sprzętu.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała