www-pld-linux.org - przegięcie

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pon, 17 Maj 2004, 18:16:34 CEST

VTAM!

On Mon, May 17, 2004 at 06:10:36PM +0200, The Undefined wrote:
[...]
> glupie aczkolwiek zasadnicze pytanie:
> ten serwer bedzie wykorzystywany _wylacznie_ przez pld i zwiazane z nim
> projekty? A reszta serwera jest sponsorowana przez Ciebie? Jezeli tak to
> zwracam honor.
> czy tez raczej serwer bedzie ogolnego przeznaczenia, a "pld" z zrzutek
> ma zasponorowac do niego dyski dzieki czemu bedzie moglo kilka GB zajac
> na nich.

 Andrzeju, jedno zasadnicze pytanie: a co Ci do tego? To moje
 pieniądze, wiem że pojemności dysków są nadmiarowe. No i co z tego?
 Czy jeśli zakupię pamięć na rzecz kernel.pl to Marcin będzie musiał się
 spowiadać z każdego wywołania funkcji malloc()?  Wróć proszę do
 rzeczywistości, OK? Masz pełne prawo zakupić coś dla projektu i
 wtedy (i TYLKO wtedy) stawiac warunki jego użytkowania. Ja postawiłem
 bardzo liberalne, to moje prawo - nic Ci do tego.

 Z mojej strony EOT.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl