www-pld-linux.org - prz

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 18 Maj 2004, 01:49:22 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jakos zmirrorowac wgetem ?
> Skonwertujemy do statycznych...
> ;P

Może postawić jakieś lightweight Wiki? Jest tego troche, może nawet być
w PHP. Taka zmiane robi właśnie jabberpl.org, bo Plone okazało się zbyt
dużym problemem hostingowym. Rozwiązałoby to problem ilości zasobów
pochłanianych przez i tak nieco zaniedbaną stronę PLD. Może jeśli sprawa
będzie prostsza, to chętnych do pisania będzie więcej?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa