SPECS: Zope-FSDump.spec (NEW) - initial release

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Wto, 18 Maj 2004, 22:19:42 CEST

On Tue, 18 May 2004 19:21:54 +0200, you wrote:

>--->[Quoting ciesiel <ciesiel w pld-linux.org>:]

>A jak  to działa? Bo  mogę wyeksportować zawartość  na jakiś
>tymczasowy serwer do 1 czerwca, bo dopiero w ten dzień ruszy
>nasza maszyneria Zope.

To raczej nie to :)

Ale Zopem można spokojnie zrobić eksport i import...
Kiedyś bawiłem się tak:
1) zaznaczałem strone Plone (z ROOT Folder)
2) Import/Export
3) Download to local machine i <Export>
Powstaje pliczek (zexp), który możemy zaimportować opcją import
(opisaną w okienku poniżej exportu).

Jednak imho najlepiej jest przekopiować po prostu plik z bazą
(/var/lib/zope/main/var/Data.fs) i uruchomić w nowym środowisku (może
być goły zope - po podmiance bazy, doinstalowujemy produkty, które
były w starej bazie i powinno się wszystko stać widoczne).

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl