SPECS: Zope-FSDump.spec (NEW) - initial release

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Wto, 18 Maj 2004, 22:41:07 CEST

--->[Quoting Marek Ciesielski <marekc w klub.chip.pl>:]

> Jednak imho najlepiej jest przekopiować po prostu plik z bazą
> (/var/lib/zope/main/var/Data.fs) i uruchomić w nowym środowisku (może
> być goły zope - po podmiance bazy, doinstalowujemy produkty, które
> były w starej bazie i powinno się wszystko stać widoczne).

Hihi, to wiem, mnie chodzi o statyczną kopię serwera jakoś
fajnie zorganizowaną, myślałem że ten moduł do tego jest :-)

--
PLD Linux rulez