www-pld-linux.org - przegięcie

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 19 Maj 2004, 07:24:29 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 19 of
May 2004 07:10, Arkadiusz Chomicki typed:

> owszem
> wszytko czego potrzebuje jest juz zrobione
> i lezy w cvs.
Więc, czemu biadolisz? Jeśli dla Ciebie wszystko już jest to super. Ja co
rusz znajduje coś, czego mi brakuje.

> wiem, wiem, wiem
> ale jezeli nie znajduje nic dla siebie
> to zrobilbym cos dla innych
> ale nie ma takiej listy
> przynajmniej ja neiznalazlem
Zrób instalator.
Zrób wxWidgets 2.5.1 na DEVEL.
Zrób kernel-mosix.spec.
Przenieś zawartość http://www.pld-linux.org z Zope do czegoś lżejszego i w
miarę funkcjonalnego (nie wiem czego, nie czytam tych flame'ów)

Na razie tyle.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery