www-pld-linux.org - przegięcie

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Śro, 19 Maj 2004, 20:19:42 CEST

On Wed, 19 May 2004, Michal Chruszcz wrote:

> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 19 of
> May 2004 07:10, Arkadiusz Chomicki typed:

> Więc, czemu biadolisz? Jeśli dla Ciebie wszystko już jest to super. Ja co
> rusz znajduje coś, czego mi brakuje.
czy biadoleniem nazywasz to ze chcialbym pomoc?
co ja poradze ze podtsawowe pakiety, ktore sa przezemnie uzywane sa
gotowe.
nie znalem tej list w cvs a jak sie ktos pyta co jest do zrobienia to
odpowiedz jest jedna, wszyscy robia to co jest im potrebne

> Zrób instalator.

bardzo bym chcial
bo mam takiego jednego znajomka, co niestety przechodzi na inna
dystrybujce tylko dlatego ze za zadko jest wydawana oficjalna wersja
ja mu tlumacze ze oficjalna wersja to pryszcz
wazne ze na ftp lezy co trzeba i mozna upgrade zrobic
no to on na to ze nie dziala instalator
wiec chcialbym mu zabrac kolejny argument

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo         GG#: 420515