potrzebny builder?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 19 Maj 2004, 20:47:58 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 08:14:11PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie. Bo jeszcze trzeba umiec to wpiac do automatyki...

Oraz uwzględnić kwestie jako takiego zabezpieczenia maszynki, jeśli ma
budować oficjalne pakiety.
Im bardziej rozproszone budowanie, tym więcej osób (mając uprawnienia
lub je uzyskując na danej maszynce) może coś nabroić.

"Niepewne" systemy (np. z dostępem osób postronnych do uid==0 lub
lokalnym) można używać tylko do testowego budowania.