www-pld-linux.org - przegięcie

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 19 Maj 2004, 20:54:19 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 19 of
May 2004 20:19, Arkadiusz Chomicki typed:

> czy biadoleniem nazywasz to ze chcialbym pomoc?
> co ja poradze ze podtsawowe pakiety, ktore sa przezemnie uzywane sa
> gotowe.
> nie znalem tej list w cvs a jak sie ktos pyta co jest do zrobienia to
> odpowiedz jest jedna, wszyscy robia to co jest im potrebne
To, że narzekasz, a nie potrafisz sobie znaleźć zajęcia. Średnio co kilka
dni pojawiają się problemy z jakimś pakietem, przy którym możesz pomóc.
Jest mnóstwo nietypowych sytuacji (ot, choćby nowe KDE), masa `martwych'
speców. Jak dla mnie po prostu pieprzysz, że nie ma co robić.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery