www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 19 Maj 2004, 21:05:52 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 08:19:42PM +0200, Arkadiusz Chomicki wrote:
> czy biadoleniem nazywasz to ze chcialbym pomoc?
> co ja poradze ze podtsawowe pakiety, ktore sa przezemnie uzywane sa
> gotowe.
> nie znalem tej list w cvs a jak sie ktos pyta co jest do zrobienia to
> odpowiedz jest jedna, wszyscy robia to co jest im potrebne
bo robienie "nieuzywanych" speców, ani "na ślepo" podbijanie wersji nie
ma zadnego sensu. Ja bym np był zły gdyby ktoś mi np zupgradował nisa do
jakiejś niedziałającej wersji "w ramach podbijania wersji" itepe..
Dlatego tez jak się coś upgraduje trzeba to chociaz przetestować.. A
najlepiej po prostu robić to czego sie samemu używa...

> bardzo bym chcial
więc na co czekasz?
"mam tyle roboty że aż mi się odechciewa cokolwiek robić" ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała