www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 19 Maj 2004, 21:15:22 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 09:06:00PM +0200, Arkadiusz Chomicki wrote:

> skad mam wiedziec ktory pakiet jest martwy?
zajrzeć chociażby na ostatnie modyfikacje.
oraz ogólnie na changelog... Zazwyczaj jak coś jest komuś potrzebne to
się tym zajmuje, upgraduje co wersję, robi jakieś poprawki... Jeżeli
pakiet jest w starej wersji, nieaktualizowany(+/- cosmetics) od kilku
miesięcy to znaczy że "jest martwy" i mozna się nim zająć ;)
Takie coś pozwala często znaleźć coś nowego dla siebie :)

> jesli nie zajmowalem sie pakietem od poczatku
> nie narzekalem tylko pytalem o liste TODO
grep TODO w specach ;)
i pewnie będzie to bardziej przydatne niz dorabianie nowych/aktualizacja
nieużywanych... :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała