potrzebny builder?

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 19 Maj 2004, 21:21:03 CEST

On Wed, May 19, 2004 at 09:15:49PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jakie dyski bylyby potrzebne, zeby sie to nadawalo na zapasowy builder
> (rozmiar/interfejs) ?
hm.. to służy jako stacje w sali gdzie nie mam na codzień bezpośredniego
dostępu. Więc jako "pełnorozmiarowy" i samodzielny builder raczej nie ma
możliwości...  dyski to ide jak w wszystkich "moich" ultrach :)
Jako zapasowy builder... W razie problemów z aresem mam jeszcze jedną i
obecnie nieużywaną ultrę - do tego dysk już sobie znajdę. W razie
nagłych problemów mogę ją w ciągu kilku dni uruchomić. Ale tak czy
inaczej wydajnosciowo to to samo co ares ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała