potrzebny builder?

Śro, 19 Maj 2004, 21:30:23 CEST

The Undefined wrote:
> hm.. to służy jako stacje w sali gdzie nie mam na codzień bezpośredniego
> dostępu. Więc jako "pełnorozmiarowy" i samodzielny builder raczej nie ma
> możliwości...  dyski to ide jak w wszystkich "moich" ultrach :)
> Jako zapasowy builder... W razie problemów z aresem mam jeszcze jedną i
> obecnie nieużywaną ultrę - do tego dysk już sobie znajdę. W razie
> nagłych problemów mogę ją w ciągu kilku dni uruchomić. Ale tak czy
> inaczej wydajnosciowo to to samo co ares ;)

Raczej chodzi mi o dublowanie buildera (na wypadek gdyby obecny z jakichs
powodow stal sie czasowo/trwale nieczynny/niedostepny) i myslenie o nastepcy
Ac...

BTW: z dyskami jak sie okazuje nie ma wiekszego problemu. Po ostatnich
apelach o dyski do liniowca zglosily sie 4 osoby... Nawet nie wiem, czy
zdolam wszystkie dyski wykorzystac.
Slad moje pytanie o dostepne interfejsy: co masz w tych ultrach: tylko IDE ?

A moze mozna pomyslec o "szerokim dostepie do architektury" dla deweloperow?

Ja mam "na skladzie" jedna ultre w 300 z 64MB na pokladzie. Ale z Linuksem sie
na niej jeszcze nie bawilem...

  phone (48)(58) 347 14 61