potrzebny builder?

Śro, 19 Maj 2004, 22:57:56 CEST

Sergiusz Pawlowicz wrote:

> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> A ja wiem? Ja tylko jak papuga powtarzam co usłyszę.
> Może źle usłyszałem?
>
> Ale o jakiej przekładce mówisz? Jak działa distcc?

1. Tak. Ktos uruchamia nie-natywny kompilator lub robi kompilacje skrosna.
   Do jednego i drugiego trzeba miec ograniczone zaufanie - nie od dzis
   wiadomo, ze kompilatory - nawet natywne - maja bledy.

2. Kompilacja C to nie wszystko. Np. budowanie perli to bylo dla ppc kilka
   dni ciezkiej pracy. C tam tyle co kot naplakal. C++ jeszcze mniej.

  phone (48)(58) 347 14 61