potrzebny builder?

Piotr Meyer aniou w root.pl
Śro, 19 Maj 2004, 23:07:47 CEST

On Wed, 19 May 2004 22:57:56 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> 1. Tak. Ktos uruchamia nie-natywny kompilator lub robi kompilacje
> skrosna. Do jednego i drugiego trzeba miec ograniczone zaufanie -
> nie od dzis wiadomo, ze kompilatory - nawet natywne - maja bledy.

Dołożę moje dwa grosze z boku:
- kompilacji skrośnej bym nie demonizował. Przebudowałem naprawdę
dużo rzeczy GCC dla PPC na x86 i nigdy nie wystąpił żaden problem.
- niektóre rzeczy nie budują się przy użyciu distcc - a konkretnie,
to nie radzą sobie z konstrukcjami w stylu 'make -j4'. Na to trzeba
by uważać.

Pozdrawiam,
--
Piotr 'aniou' Meyer