mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 15:22:11 CEST

On Friday 21 of May 2004 15:00, Jan Rekorajski wrote:

> Wiesz co, tez Ci cos rozwale w (rzekomo) stabilnym drzewie.
O czym Ty mówisz? Stabilizacja to jest teraz, a nie wtedy.

> Zobaczymy czy bedziesz uprzejmy.
Jedyne co zyskałeś swoim popisem chamstwa to tylko tyle, że Cie olałem.

> Tydzien temu robilem upgrade mysql 3.x -> 4.0.17
> na testowym serwerze, przeszlo bez bolu
> , wczoraj chcialem zrobic na
> produkcyjnym (do 4.0.20 - no bo coz moze sie zmienic podczas freeze?).
Nie wiem z czego wynikł Twoj problem - zapewne chodzi o wprowadzenie
podkatalogu mysqldb (2004/02/15) - nie mogło zostać po staremu bo to był bug
klasy security.

> Swoja droga tak strasznie by Cie zabolalo jakbys w %post napisal te pare
> zdan wyjasnienia co namotales?
Sam dopisz skoro potrzebujesz. Mi wystarczały komunikaty init skryptu i nie
sądziłem, że trzeba będzie wyjaśniać to co można sprawdzić zaglądając do tego
skryptu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux