mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 15:40:46 CEST

On Fri, 21 May 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> O czym Ty mówisz? Stabilizacja to jest teraz, a nie wtedy.

No wlasnie o tym. Tydzien temu moglem zrobic upgrade a wczoraj juz mi
sie zwalilo.

[root w test root]# rpm -qi mysql
Version     : 4.0.17                            Vendor: PLD
Install Date: Fri Apr 23 16:25:46 2004      Build Host: i686.ac.pld-linux.org
              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No, przepraszam, miesiac temu. Co nie zmienia faktu ze nie robi sie
rewolucji w czasie stabilizacji.

> Jedyne co zyskałeś swoim popisem chamstwa to tylko tyle, że Cie olałem.

Nie spodziwalem sie niczego innego ;)

> Nie wiem z czego wynikł Twoj problem - zapewne chodzi o wprowadzenie
> podkatalogu mysqldb (2004/02/15) - nie mogło zostać po staremu bo to był bug
> klasy security.

Miedzy innymi, poza tym pozmieniales rowniez inne sciezki.
Ani mysql nie potrafil sie zatrzymac (nie znalazl biedaczek .pid), ani
wystartowac (confa tez nie znalazl, bo byl w /etc), nie mowiac juz o tym
ze za nic nie mozna sie domyslic do jak glebokiego podkatalogu trzeba
przeniesc bazy.

BTW co daje ten podkatalog? Jakis link z informacja moze?

> Sam dopisz skoro potrzebujesz. Mi wystarczały komunikaty init skryptu i nie
> sądziłem, że trzeba będzie wyjaśniać to co można sprawdzić zaglądając do tego
> skryptu.

Byl taki jeden ktory zachowywal sie dokladnie tak samo. A imie jego kloczek.
U mnie dziala, ja wszystko wiem, a jak wam nie pasuje to sobie poprawiajcie.

Jak cos robisz to rob to porzadnie.
A przynajmniej daj ulamkowy release to bede wiedzial ze sam sobie robie
kuku.

Janek