kernel dystrybucyjny vs. cifs

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 21 Maj 2004, 15:37:24 CEST

Tomasz Mateja wrote:

[...]

>>unix charset = ISO8859-2

Przy okazji mam pytanie do Ciebie - czy nie masz problemów z polskim
znakiem cudzysłowia? Przy ustawieniu jak wyżej może powstać na maszynie
z win>2000 skrót (najczęściej) z takim znaczkiem w nazwie. Po tym nie ma
możliwości ponownego zalogowania/odczytania profilu - pisalem już kiedyś
o tym ale chyba nikt nie miał tego problemu - dziwne bo u mnie się to
spotyka ;-)
Rozwiązaniem jest: unix charset = UTF8
Ale wtedy na konsoli te znaczki (nie mam wciąż też kiedy sprawdzić co
się dzieje z backupami...)

> to jest by default

wiem, wiem to tak już w akcie desperacjii ;-)

> No a skad mialem wiedziec ze to PDC, przeciez w domenie moze byc wiecej
> serwerow sambowych :)

fakt ;-)

> Chyba jeszcze Ci nie pomoglem ale znalazlem ze samba 3.0.3 (to poewnie
> 3.0.2 co jest w AC tez) miala w RH wlasnie takiego babola - sproboj z
> samba 3.0.4.

Już coś naświetliłeś :-)

Szybko wyszła ta 3.0.4 i faktycznie mount.cifs zawiera sporo poprawek...

--
Andrzej Zawadzki