kernel dystrybucyjny vs. cifs

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 25 Maj 2004, 07:40:06 CEST

W liście z pią, 21-05-2004, godz. 15:37 +0200, Andrzej Zawadzki napisał:
> Tomasz Mateja wrote:

Na początek chciałem przeprosić za moją nieuwagę. Zasób udostępniany
poprzez Windowsa 2003 jak najbardziej się montuje przy uzyciu cifsa.
Moim błędem był brak "$", który był w nazwie udziału ;> Nie wiem czemu
to przeoczyłem. Wątek ten zawiera sporą dawkę informacji, którą
zamierzam wykorzystać do napisania dokumentacji do samby dla naszego
systemu. Jeszcze raz dzięki serdeczne za odpowiedzi :)

Pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team