mysql - [AC]

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pią, 21 Maj 2004, 15:45:54 CEST

On Fri, May 21, 2004 at 02:49:06PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Co tu proponujesz wpisać? Pytam bo nie ma domyślnej lokalizacji obecnie dla
> socketa w PLD.
Standardowy fallback. Kiedyś było tak, że wystarczyło zainstalować php
i mysqla i to działało, teraz tak nie jest.

> wolf, Ty prawie nic nie robisz
A ty jesteś starszy, mądrzejszy i masz większego siusiaka? :>

> Dodatkowo skleroza chyba - na listach BYŁO KILKAKROTNIE opisywane z mojej
> strony co i jak chce zrobić z mysql.init. Nie widziałem ani jednego Twojego
> listu wtedy.
Akurat mało mnie obchodzą twoje plany, czy to dotyczą wyjazdu do
Honolulu, czy to zmian w mysql.init. Obchodzi mnie to, że w stabilnym
drzewku na ftp pojawia się pakiet który rozwala skonfigurowanego mysqla.

> Ponadto - podesłałeś jakąś łatkę żeby to usprawnić? Nie!
Nie pieprz. Jak się gcc nie budowało to byłeś pierwszy żeby o tym
krzyczeć, a łatek jakoś ci się robić nie chciało.

> narzekać dokładnie tak samo jak baggins. Dodatkowo baggins (po raz kolejny
> pokazał, że) nie potrafi się zapytać uprzejmie jak człowiek tylko musi
> wyjechać z jakimś kanałowym/podwórkowym językiem.
I jeszcze pani w sklepie się krzywo do ciebie uśmiechnęła? :P

wolf
--
  Bartek   .  - Pamiętajmy, że ściany mają uszy, a czasami uszy są koło drzwi.
  Taudul   :