mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 16:03:51 CEST

On Friday 21 of May 2004 15:45, Bartosz Taudul wrote:

> Standardowy fallback. Kiedyś było tak, że wystarczyło zainstalować php
> i mysqla i to działało, teraz tak nie jest.
Dodane ~ 1h temu.

> A ty jesteś starszy, mądrzejszy i masz większego siusiaka? :>
Może tak, może nie - przynajmniej coś robie, a nie tylko smuce na listach.

> Akurat mało mnie obchodzą twoje plany, czy to dotyczą wyjazdu do
> Honolulu, czy to zmian w mysql.init. Obchodzi mnie to, że w stabilnym
> drzewku na ftp pojawia się pakiet który rozwala skonfigurowanego mysqla.
Hehe, no i masz babo placek. Gdybyś się dokładniej problemem zainteresował to
byś wiedział, że zmiana ma 3 miesiące i zero bugreportów aż do bagginsa. Może
byś się też dowiedział, że zmiana była konieczna by usunąć dziurę klasy
security. Tylko po co się dowiadywać (ba, choćby zerknąć do changeloga) skoro
można sobie pokrakać na liście.

> Nie pieprz. Jak się gcc nie budowało to byłeś pierwszy żeby o tym
> krzyczeć, a łatek jakoś ci się robić nie chciało.
Różnica tylko taka, że ja pakiet z mysqlem staram się poprawiać, a Ty gcc nie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux