mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 16:39:08 CEST

On Friday 21 of May 2004 16:19, Jan Rekorajski wrote:

> To jak to jest ze miesiac temu najnowsze co bylo na ftp to 4.0.17-0.1?
Oto jest pytanie.

> Bardzo bardzo chcial czytac mysqld.conf gdzies z /var/lib/mysql, co bym
> mu nie wpisywal do /etc/sysconfig/mysql to i tak do /etc nawet nie
> zagladal.
Ciekawe dlaczego tak się zachował bo w init jest:

        if [ "$clusterdir" = "$MYSQL_DB_CLUSTERS" -a "$clusterdir" =
"/var/lib/mysql" -a -f /etc/mysqld.conf ]; then
                MYSQL_NO_CLUSTER_COMPAT=yes; export MYSQL_NO_CLUSTER_COMPAT
                config_file=/etc/mysqld.conf
        fi

> A jak mial zglosic skoro tego na ftp nie bylo? Uprzedzajac - mam w
> poldek.conf ac-test i ac-ready.
Ci co zbudowali sami (o ile tacy byli) i nestowcy też nie zgłosili -
aczkolwiek może takich nie było lub zakładali bazy od zera. Z drugiej strony
kija - jak można było bug poprawić skoro nie było wiadomo, że on istnieje?

Dla mnie dwie rzeczy muszą działać:
- upgreade mysql Ra -> mysql Ac
- upgreade obecnego mysql Ac (o ile w takiej formie trafi do 2.0 final) ->
kolejne wersje mysql Ac

Obsługę upgreade stary mysql Ac -> obecny mysql Ac pozostawiam chętnym (czy to
przez automatyzacje czy komunikaty w %post).

(stary Ac == sprzed dodania katalogu mysqldb, obecny mysql Ac == już z
katalogiem mysqldb).

> Janek

EOT z mojej strony.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux