mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 16:19:02 CEST

On Fri, 21 May 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Miesiąc temu to był zbudowany - zmiana jest z 2004/02/15 czyli 3 miesiące.

To jak to jest ze miesiac temu najnowsze co bylo na ftp to 4.0.17-0.1?

> mysql.init czyta wszystkie ścieżki (do pida, do socketu etc) z mysqld.conf
> więc co tu mogłem zmienić? W tym umie także czytać z /etc/mysqld.conf dla
> kompatybilności wstecz. Jeśli nie przeczytał to znaczy, że to bug ale teraz
> już pewnie nie dojdziesz dlaczego, a szkoda.

Bardzo bardzo chcial czytac mysqld.conf gdzies z /var/lib/mysql, co bym
mu nie wpisywal do /etc/sysconfig/mysql to i tak do /etc nawet nie
zagladal.

> Bredzisz.

A u was bija murzynow.

> Był ułamkowy, przez 3 miesiące nikt błędu nie zgłosił więc przestał być
> ułamkowy.

A jak mial zglosic skoro tego na ftp nie bylo? Uprzedzajac - mam w
poldek.conf ac-test i ac-ready.

Janek