SPECS: courier-imap.spec - /usr/lib/courier-imap/couriertcpd from ...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 22 Maj 2004, 16:39:57 CEST

Dnia sob 22. maja 2004 13:26, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> [...]
http://lists-archive.pld-linux.org/html/pld-devel-pl/2004-05/msg01232.html
To wątek zaczęty przez Ciebie i mogłeś się wczoraj na ten temat wypowiedzieć -
nie wiem, dlaczego tego nie zrobiłeś, tylko dopiero teraz zwracasz mi na to
uwagę, i nie rozumiem, dlaczego to wszystko musze drugi raz pisać. Wkleiłem
też tam kawałek źródeł, żebyś wiedział po co:
execl(PS, PS, PS_OPTIONS, (char *)0);
> To jest chyba bez sensu.
Nie wiem - mnie się wydawało całkiem inaczej, dlatego zrobiłem tak, a nie
inaczej.
> Na co komu *niedzialajacy* ps ?
Bo go wywołuje execl (wraz z pełną ścieżką) - czy to jest wystarczający
argument? Nie wiem, jakie miałoby to skutki dla działania courier-imap -
wierzę, że Ty bardziej niż ja wgłębisz się w źródła i to roztrzygniesz.
> Bo bez zamontowanego /proc nie bedzie dzialac.
Nawet o tym nie wiedziałem - zasugerowałem się tym, że na fbsd nie mam
podmontowanego /proc i ps świetnie sobie radzi. I to znaczy, że podczas
budowania też powinien być podmontowany - zobacz sobie:
courier-imap-3.0.3/random128/configure.in

--
Tomasz Wittner